Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla a ceny nákupu.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
- Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás nebo libovolnou jinou cestu.
Jak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosíme vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako registrovaný zákazník, stačí se přihlásit ke svému účtu. V případě, že jste nakupovali jednorázově v eshopu nebo na kterékoliv naší prodejně, můžete nákup načíst podle čísla objednávky a celkové ceny nákupu.
Ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Kam mám reklamaci dodat?
Reklamované zboží můžete odeslat na naši adresu Zásilkovnou zdarma. Po zadání reklamace online získáte kód pro odeslání z kteréhokoliv výdejního místa Zásilkovny. Reklamaci můžete odeslat také na vlastní náklady jakýmkoliv jiným způsobem, a to na adresu eJuice.cz, Sokolská 287, 470 01 Česká Lípa. Pokud máte ve své blízkosti některou z našich prodejen, můžete reklamaci pohodlně odevzdat tam (pro urychlení odbavení doporučujeme reklamaci předem zadat online).
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.