Reklamace zboží
Je nám líto, že jste se dostali do situace, kdy potřebujete řešit reklamaci produktu. Budeme se snažit vám proces reklamace co nejvíce zpříjemnit a průběžně vás informovat.
Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích
- Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla a ceny nákupu.
- Vyberte produkt, který potřebujete reklamovat.
- Doplňte detaily o problému a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
- Odešlete nám balíček – můžete využít dopravu od nás nebo libovolnou jinou cestu.
Jak můžu zboží reklamovat?
Pro jednoduchou a rychlou reklamaci prosíme vyplňte online reklamační formulář výše. Pokud jste nakupovali jako registrovaný zákazník, stačí se přihlásit ke svému účtu. V případě, že jste nakupovali jednorázově v eshopu nebo na kterékoliv naší prodejně, můžete nákup načíst podle čísla objednávky a celkové ceny nákupu.
Ve formuláři uvidíte všechno zboží, které je stále v záruce. Po vyplnění formuláře se vám zobrazí všechny potřebné informace k reklamaci zboží a jeho zaslání zpět.
Kam mám reklamaci dodat?
Reklamované zboží můžete odeslat na naši adresu Zásilkovnou zdarma. Po zadání reklamace online získáte kód pro odeslání z kteréhokoliv výdejního místa Zásilkovny. Reklamaci můžete odeslat také na vlastní náklady jakýmkoliv jiným způsobem, a to na adresu eJuice.cz, Sokolská 287, 470 01 Česká Lípa. Pokud máte ve své blízkosti některou z našich prodejen, můžete reklamaci pohodlně odevzdat tam (pro urychlení odbavení doporučujeme reklamaci předem zadat online).
Jak mohu zjistit stav mojí reklamace?
Jakmile k nám zboží dorazí, obdržíte od nás potvrzovací e-mail o přijetí. Máme 30 dní na to, abychom vše vyřešili a informovali vás o výsledku reklamace. Vždy se však snažíme, aby to bylo co nejdříve.
Jak SPRÁVNĚ VYPLNIT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ?
Při zadávání reklamace doporučujeme uvést co nejpodrobnější popis závady nebo závad, pokud je jich na zařízení více. Pokud e-cigareta nefunguje, doporučujeme upřesnit, zda nefunguje zapnutí nebo vypnutí, zda nežhaví, nespíná, nelze regulovat parametry, nesvítí, apod. Podrobnější popis závady pomůže našim servisním technikům v rychlejší identifikaci problému a s tím spojené také rychlejší vyřízení vaší reklamace.